  • Data: 2011-01-29 17:08:10
    Temat: Re: Czujnik zalania ?
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    news:8t58k65hgdvf1nre9vd6ohl2fqvthe3jpp@4ax.com...
    [...]
    > Moze to nie jest takie glupie zeby przed wyjazdem na urlop zakrecic
    > wode, swiatlo i gaz. Ale tak codziennie ?
    [...]

    Ja tak właśnie postępuję. Wspólczynnik upierdliwości - pomijalnie
    mały. Za to poziom bezpieczeństwa - bezcenny ;-) Przy czym postepuję
    tak głównie ze względu na sąsiadów. Mnie taka operacja zajmuje raptem
    kilkadziesiąt sekund. Z sąsiadami będę musiał jeszcze parę lat
    poegzystować ;-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski