    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co to za wymysl?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 20 Jul 2020 20:27:48 GMT

    Witaj Myjk, 20 lip 2020 w news:1j1tiqjmb3s3r$.dlg@myjk.org
    napisałeś/aś:

    > Jak dorośniesz to może zrozumiesz co to znaczy jak przepis mówi o
    > tym że pojazd znajdujący się na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym ma
    > pierwszeństwo przed wjeżdżającym na to skrzyżowanie. :P

    Nie chce mi się z tobą dyskutować, bo się chyba za bardzo
    zapowietrzyłeś, ale ci wytłumaczę czego nie rozumiesz.
    Nie ma znacznia, że picasa wjechała z lewego na prawy! Ani na pasie
    prawym nie było nikogo, ani nie to było przyczyną kolizji. Zakładam
    też, że picasa nie zmieniała pasa i że chciał jechać nadal zew.
    Dla mnie nie jest problemem wjechać na rondo zew. pasem nawet kiedy 15m
    za mną jest samochód na wew. i w dodatku nie sygnalizuje prawym.
    Na tym skrzyżowaniu jest znak C-12 i A7.
    Jeżeli przed wjazdem na to rondo nie ma oznaczenia, że zew pas to
    kierunek tylko w prawo, a wew. prosto i lewo(przyjmijmy klasyczne 4
    zjazdy), to razem ze wspomnianym znakiem pionowym oraz tym, że zew. pas
    ma po lewej przerywaną linię nie trzyma się kupy. Bo jaki jest
    wyznaczony kierunek ruchu dla pasa zew.? No jaki? Jeśli tylko w prawo,
    to powinna być tam ciągła linia między pasami żeby to było logiczne. A
    jeśli można jechać prosto, to zasady są jak na rondzie. Kropka.
    .
    Jak to zrozumiesz, to napisz. Ja się nie mam zamiaru spierać o to, czy
    picasa wymusiła pierwszeństwo, bo moim zdaniem nie. Prędzej ten mały
    czerwony przed nagrywającego, ale zrobił to tak sprawnie, że można mu
    wybaczyć.