  • Data: 2020-07-20 23:06:22
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-07-2020 o 22:51, pueblo pisze:
    > Witaj yabba, 20 lip 2020 w

    > Ja nie mam pewności, czy picasa zmienia pas z zew. na wew. Zakładam że
    > nie i że chciał kontynuować jazdę zew. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić,
    > żeby ktoś mógł na to wpaść w tym momencie ewidentnie widząc
    > nadjeżdzającego nagrywacza.

    Tam nie ma pasów stricte wewnętrznych i zewnętrznych jak na klasycznym
    rondzie z pasami koncentrycznymi wokół środkowej wyspy. Tam są pasy jak
    rozwijająca się spirala, które wyprowadzają samochody na wyjazdy. Rondo
    turbinowe. Nagrywający jedzie takim pasem kierującym na wyjazd, czyli
    oddala się od wyspy. Jego pas z wewnętrznego staje się pasem
    zewnętrznym. Picasso chce pojechać wokół wyspy torem jazdy o stałym
    promieniu i przecina namalowane pasy.

    yabba