  • Data: 2009-08-24 02:17:17
    Temat: Re: Co się stało akumulatorkom??
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Temat był wiele razy przerabiany. W skrócie: kup sobie ładowarkę BC
    > 700 i używaj Ready2Use lub odpowiedników, na przykład Sanyo Eneloop
    > lub ReCyko. W kwestii Twoich uwag do Varty 2700mAh: ten typ tak ma i
    > nic nie poradzisz.

    Hmm.. no to bardzo ciekawe co piszesz ;).. google na zapytanie o Varta
    2700 dotyczące tej grupy dało jedną odpowiedź, w której nota bene ktoś
    pytał o Sanyo 2700, a nazwa Varta pada w zupełnie innym miejscu...
    mówiąc krótko na grupie chyba nigdy nie był poruszany temat
    akumulatorków Varty 2700, więc może powiedz co to znaczy "temat był
    wiele razy przerabiany" :P...
    Druga sprawa - uważasz, że ładowarka 0,1C / 14h jest bardziej szkodliwa
    od ładowarki typu BC700, która jest wprawdzie super i w ogóle, no ale
    jednak jedzie większym prądem po akumulatorkach... masz jakieś poparcie
    dla swojej tezy?? Dodam, że nie zależy mi na szybkim ładowaniu!
    No i jeszcze co do tych Vart - mówisz, że 3 na 4 uszkodzone, to norma w
    ich przypadku??

    Pozdrawiam
    Konop