  • Data: 2011-01-25 16:44:05
    Temat: Re: Chinskie ceny wciąż budzą mój podziw...
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-24 22:58, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > A ja mam taką zagadkę:
    > http://allegro.pl/miernik-multimetr-iglowy-elekrtoni
    ki-cyfrowy-i1408705663.html

    Na podstawie mojego własnego doświadczenia odradzam zakupy w takich
    firmach. To są semi-oszuści co zresztą widać po ilości negatywnych
    komentarzy. Wiadomo, towar jest tandetny ale do jakiejś jednorazowej
    robótki pewnie wystarczy. W każdym bądź razie chodzi o to, że można po
    prostu nie dostać tego za co się zapłaciło. Nieświadomy o co chodzi, w
    lutym ubiegłego roku kupiłem w tego typu firmie zaciskarkę RJ45 & Co za
    7,99zł :-) i dostałem ją po ~2 miesiącach od wpłacenia kasy. Oczywiście
    w wyniku kilku moich interwencji ponieważ postawiłem sobie za punkt
    honoru załatwienie tej sprawy. :-) Sprawa ruszyła gdy postraszyłem ich
    zamiarem założenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa i co
    szczerze miałem zamiar uczynić. :-) Za zaliczeniem pocztowym też lepiej
    nie zamawiać ponieważ może przyjść za pół roku - np. ja dostałem od nich
    kolejną zaciskarkę jakieś 2 miesiące po tym gdy przysłali mi pierwszą. :-)