  • Data: 2011-01-25 18:10:08
    Temat: Re: Chinskie ceny wcišż budzš mój podziw...
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości
    news:ihmgns$lk4$1@news.onet.pl...

    > Nie narzekaj. Jest byznes do zrobienia, ktoś inny na tym zarabia, a "JA"
    nie
    > potrafię?

    co ma to wspólnego z chęcią zakupienia taniej? Szczególnie gdy prawdziwe
    wysokości marż (mimo dezinformacji w wykonaniu handlarzy małych a
    szczególnie dużych) są już mniej więcej znane. A dzięki temu, że są znane,
    staranne przyglądanie się rynkowi może przynieść naprawdę spore
    oszczędności.

    Inna sprawa, że obecnie na produkt, _szczególnie_ elektroniczny, musisz
    patrzeć nie jak na sam mierniczek za 5zł ale na komplet sprzęt + gwarancja
    (wiesz, ile mam zepsutych dekoderów SAT, których sprzedawca nawet nie
    chciał z powrotem?). Na allegro sprzedający jest daleko i, jakby co, de
    facto możesz go pocałować, więc spokojnie można handlować nawet odrzutami,
    jak się ma do takowych dostęp.

    e.