    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny samochodów w roku 1989 - ciekawostka
    Date: Mon, 13 Oct 2014 19:03:54 +0200

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >Raz w życiu byłem. Na dodatek prowadząc wycieczkę. ;-)
    >Wolę miejsca gdzie ciężko spotkać człowieka.

    Co kto lubi, ale u nas trudno o takie gory :-)

    >Butelkowe. I nie tylko na dworcu. Z tamtych czasów pamiętam piwo z
    >Wrocławia i Lwówka Śląskiego.

    Lwowek wedle wiki mial produkcje 80 tys hl ... czyli jakies 3l na
    mieszkanca obecnego wojewodztwa rocznie.
    Owszem, nie wykluczam ze w Karkonoszach bylo czesto spotykane.

    >Domów jest więcej tylko trzeba wiedzieć gdzie. ;-)

    w 1989 tez ?

    >Był duży ale jak prowadziliśmy metę to całkiem inne źródła "towaru"
    >mieliśmy niż kartki. ;-)

    Ale domowe zapasy jak rozumiem zostaly uplynnione w pierwszej
    kolejnosci :-)

    >Jak dla mnie to zakup wódki bez kartek nie był problemem. Pewex to
    >tylko jedno źródło. Gastronomia miała swój przydział,

    Ale tez drozej i to chyba sporo drozej.

    >był spory czarny
    >rynek. Bez problemu można było kupić wódkę nawet w obcym mieście.

    Bez problemu. Mety sie szukalo pare minut.
    No ale kartki jednak byly, i ciekaw jestem czemu/komu sluzyly.

    J.