  • Data: 2014-10-14 08:06:48
    Temat: Re: Ceny samochodów w roku 1989 - ciekawostka
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-10-13 17:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Poważnie?

    Ano

    > W Wielkopolsce owszem, kolejki były, ale bezmięsne obiady były tak jak
    > teraz, gdy ktoś miał na taki ochotę.

    Nie mówię, że mięsa nie było wcale - po prostu było go mało i w tygodniu
    jak pisałem mięso zdarzało się w zupie, nie było możliwości, żeby sobie
    pozwolić na kotlety - nawet co drugi dzień.

    > Może u Was się komuś swojego odstać nie chciało?

    To pewnie też - rodzina w mięsnym to był największy skarb w tych czasach :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om