  • Data: 2012-04-30 19:08:12
    Temat: Re: CEMI
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Portal napisał:

    > A gdzie ja napisałem, że TYLKO zachód robi IP? Ja tylko napisałem że to
    > jeszcze się w tej części świata da opłacalnie robić. Produkcji już nie.

    Mam na ten temat troche inne zdanie. Da się. A właściwie dałoby się.
    Czytuję czasem co ludzie wypisują na forach czy pod blogami. Na przykłd
    to, że jak ktoś na prowincji robił przy produkcji za tysiąc pińcet,
    a potem wyjechał do miasta przekładać papiery przy biurku (też za tysiąc
    pińcet), to jest to awans cywilizacyjny, kapitał kulturowy, klasa średnia
    się buduje -- i takie tam ogólne portalenie jaki to wielki od tego mamy
    rozwój. W Azji, czy to będą Chiny, Japonia, czy Korea, a każdy z tych
    krajów jest inny, nikt takich głupot jak u nas (w Europie) nie wygaduje.
    Te wszystkie niedasie mają podłoże kulturowe, nie tylko ekonomiczne.
    A ta Nowa Kultura powstaje teraz na naszych oczach.

    --
    Jarek