  • Data: 2012-04-30 19:09:52
    Temat: Re: CEMI
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pawel "O'Pajak" napisał:

    > Najbardziej sie dziwie, ze padlo dawno temu tyle firm produkujacych
    > lampy elektronowe. Jasna sprawa, ze poza audio nikt tego nie stosuje,
    > ale wlasnie w tej "niszy" mozna bylo cos zdzialac.

    I co byśmy zrobili z potencjałem największego na świecie producenta
    lamp elektronowych? Gdyby podaż wciąż była taka jak za Gierka, to by
    przemysł audiofilski (w formie jaką dzisiaj znamy) w ogóle nie powstał.

    > Nikt juz pewnie nie ksztalci w dziedzinie budowy lamp, jak umra ostatni
    > fachowcy, to bedzie po ptokach.

    Aż się boję spytać, co się z Janem Hennelem dzieje.

    Jarek

    PS
    Dlaczego z całego RWPG i Układu Warszawskiego akutat w Polsce tak długo
    produkowano i sprzedawano lampowe radia, to jest dla mnie całkiem jasne.