eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.amu.edu.pl!moon.a
    stro.amu.edu.pl!bori
    From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 17:06:16 +0200
    Organization: Adam Mickiewicz University
    Lines: 16
    Message-ID: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
    <5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
    <j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
    <j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
    <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
    <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl> <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
    <j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl> <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
    <j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl> <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl>
    <j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl> <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl>
    <j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl> <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl>
    <j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl> <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl>
    <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl> <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: moon.astro.amu.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: sodden.amu.edu.pl 1312815977 94300 150.254.66.120 (8 Aug 2011 15:06:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 15:06:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Alpine 2.00 (BSF 1167 2008-08-23)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390777
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 8 Aug 2011, AZ wrote:

    > Ostatni raz:
    > - hamulce tarczowe podczas hamowania a tym samym nagrzewania
    > "zaciesniaja sie" z racji swojej konstrukcji,

    Ale co Ci się tam konkretnie "zacieśnia"? Ktoś już policzył, że zmiana
    grubości tarczy przy różnicy temperatur 500 K jest rzędu kilku setnych
    milimetra. I to "pogrubienie" tarczy przy stałej sile nacisku na pedał
    hamulca powoduje jedynie minimalne odsunięcie klocka, ale siła nacisku
    klocka na tarczę pozostaje taka sama!

    Pozdrawiam :)

    W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: