-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Waldek Godel <n...@o...info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Sun, 7 Aug 2011 22:00:05 +0100
Organization: telefon.pl
Lines: 28
Message-ID: <1...@l...institute.com>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@n...onet.pl>
<1...@4...net>
<1...@p...pl>
<1...@4...net>
<j1mivs$7a2$1@mx1.internetia.pl>
<152blwoe3aved$.rbvc1nn4ega1$.dlg@40tude.net>
<j1mlov$lhi$1@mx1.internetia.pl> <j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl>
<j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl> <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com>
<j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl> <5...@l...institute.com>
<j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312750806 27358 77.101.174.223 (7 Aug 2011 21:00:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Aug 2011 21:00:06 +0000 (UTC)
X-Original-Approved: Mis Uszatek
X-User: ajachcealojz
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Approved-Notice: Approved header has been removed
X-No-Archive: yes
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390507
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 07 Aug 2011 22:54:44 +0200, DoQ napisał(a):
> No dobrze, odkryłeś fading - pochwaliłeś się. Tylko co w związku z tym?
> W bębnowych nie występuje czy jak? Co chciałeś przekazać swoją wypowiedzią?
>
Widzę jednak, że czytanie ze zrozumieniem boli..
Owszem, występuje, głównie w bębnowych. Rozgrzewający się bęben "odsuwa"
się od szczęki, podczas gdy rozgrzewająca się tarcza powoduje zwiększenie
docisku. Stąd w bębnowych trzeba w miarę rozgrzewania się hamulców hamować
coraz mocniej.
Fading w tarczowych wynika z poduszki gazów wydzielających się z
przypiekanego klocka. Ale z tym można poradzić nacięciami czy nawierceniami
tarczy.
To taka dosyć elementarna wiedza na poziomie materiału ze starej
podstawówki.
To, że część aut ma jeszcze bębny z tyłu wynika z mniejszego ciśnienia
potrzebnego do ich działania, co nie jest takie trywialne z tyłu przy
długich przewodach hamulcowych. Układ może być więc prostszy i tańszy. W
dodatku różnica hamowania nie jest tak bardzo drastyczna przy utracie
wspomagania (zgaśnięcie silnika).
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.11 23:13 DoQ
- 07.08.11 23:16 Waldek Godel
- 07.08.11 23:17 Adam Płaszczyca
- 07.08.11 23:21 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 07.08.11 23:21 J.F.
- 07.08.11 23:23 DoQ
- 07.08.11 23:24 DoQ
- 07.08.11 23:25 J.F.
- 07.08.11 23:28 J.F.
- 07.08.11 23:29 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 07.08.11 23:34 Waldek Godel
- 07.08.11 23:44 DoQ
- 07.08.11 23:50 Waldek Godel
- 07.08.11 23:50 J.F.
- 07.08.11 23:56 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=