  • Data: 2014-11-14 15:08:55
    Temat: Re: Bardzo ciemny ekran laptopa
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK. Z powodu skomplikowanego dostępu do baterii ( widzę już płytę główną, ale nie
    mogę jej wyjąć) - postanowiłem zrobić dziurę od dołu obudowy i wyjąć tą baterie od
    cmos. Problem tylko w tym gdzie na płycie jest ta bateria ? Może ktoś to przerabiał
    - to jest laptop firmy Ergo - model Ensis 211, oparty na płycie Asus'a. Napisy na
    niej :
    E89382
    HannStar K MV-4
    94V-0 0639
    Zachowałem spacje i znaki na swoich miejscach