    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bandytyzm na drogach
    Date: Thu, 14 Dec 2017 15:47:49 +0100

    > Juz powiedziałem co powinni zrobić. Pomyśleć zawczasu.
    >
    > PS. Właśnie słucham w TV - rozbita blokada z samochodów służbowych, 4
    > psów w szpitalu. Policz ile to kosztuje? A wystarczyło kilometr dalej
    > postawić psa z spluwą, co celniej strzela. Daliby cynk przez
    > krótkofalówkę a choćby przez komórkę, pies rozwaliłby oponę i po
    > pościgu.

    Z tego co widzę po informacjach w sprawie strzelanin nie maja takich
    co potrafili by strzelać. Co gorsza nie mają wypracowanych metod
    zatrzymania pojazdu przy pomocy broni.
    W efekcie zabili by kogoś z zatrzymywanego samochodu lub co gorsza
    z jakiegoś innego który przejeżdżał.

    Zadał bym pytanie do czego mają służyć rutynowe kontrole?
    poza szykanowaniem przejeżdżających pechowców?