  • Data: 2017-12-14 14:19:18
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Dec 2017 13:43:07 +0100, Poldek napisał(a):

    > Do każdej rutynowej kontroli mają brać drony, kolczatkę, broń, drugi
    > posterunek, elektroniczne gadżety itp.? O ile trzeba zwiększyć budżet
    > drogówki, żeby w taki sposób przeprowadzać każdą rutynową kontrolę?
    O nic, ponieważ auta rozbite w trakcie tych pożałowania godnych pościgów
    i blokad wychodzą drożej niż te rzeczy o których mówiłem wcześniej.

    > była rutynowa kontrola. Facet się nie zatrzymał. Co - mieli za nim nie
    > jechać?
    Juz powiedziałem co powinni zrobić. Pomyśleć zawczasu.

    PS. Właśnie słucham w TV - rozbita blokada z samochodów służbowych, 4
    psów w szpitalu. Policz ile to kosztuje? A wystarczyło kilometr dalej
    postawić psa z spluwą, co celniej strzela. Daliby cynk przez
    krótkofalówkę a choćby przez komórkę, pies rozwaliłby oponę i po
    pościgu.

    --
    Jacek
    I hate haters.