  • Data: 2017-12-14 16:09:21
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-14 o 15:47, RadoslawF pisze:

    > Z tego co widzę po informacjach w sprawie strzelanin nie maja takich
    > co potrafili by strzelać. Co gorsza nie mają wypracowanych metod
    > zatrzymania pojazdu przy pomocy broni.
    > W efekcie zabili by kogoś z zatrzymywanego samochodu lub co gorsza
    > z jakiegoś innego który przejeżdżał.
    >
    > Zadał bym pytanie do czego mają służyć rutynowe kontrole?

    Np. temu, żeby każdy kierujący wiedział, że rutynowa kontrola się od
    czasu do czasu zdarza i dlatego warto mieć samochód ubezpieczony,
    zapłacone OC, nie zabrane prawo jazdy, być trzeźwym w czasie jazdy, mieć
    prawidłowo ustawione światła i wyposażenie (trójkąt, apteczka,
    kamizelka, gaśnicy) i opony takie same na jednej osi oraz nie starte do
    łysego.