eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <9...@g...com>
    <nrmo6k$rfg$1@node1.news.atman.pl> <nro7gp$r7u$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <nroejf$ha6$1@dont-email.me> <57dfc471$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrohd4$q9a$1@dont-email.me> <57dfccc2$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrom0g$8pr$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Mon, 19 Sep 2016 14:48:50 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160919-0, 19.09.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <57dfde5c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1474289244 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5149 89.72.242.154:1161
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588795
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    news:nrom0g$8pr$1@dont-email.me...
    > On 19.09.2016 13:33, yabba wrote:
    >> Z pomiarów w tunelu wyszło, że lepiej jak bagażnik jest gruby
    >> jest z tyłu a cienki z przodu.
    >
    > Ale uśliślijmy...
    > Piszesz "w tunelu wyszło" - wiesz to czy tak Ci się wydaje?
    >


    Na podstawie posiadanej wiedzy dedukuję, że tak właśnie powstawał projekt
    bagażnika. Ogólna koncepcja, projekt w AutoCadzie, symulacja komputerowa,
    poprawki projektu, testy w tunelu, poprawki projektu, skierowanie do
    produkcji.
    Chyba, że filmy z badań bagażników Thule w tunelu aerodynamicznym powstały
    tylko na potrzeby reklamy. :)
    Jak chcesz wiedzieć na 100%, to skontaktuj się z którymś z większych
    producentów bagażników i zapytaj o proces projektowania.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: