eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamikaRe: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Data: 2016-09-19 14:52:52
    Temat: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19.09.2016 14:48, yabba wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > news:nrom0g$8pr$1@dont-email.me...
    >> On 19.09.2016 13:33, yabba wrote:
    >>> Z pomiarów w tunelu wyszło, że lepiej jak bagażnik jest gruby
    >>> jest z tyłu a cienki z przodu.
    >>
    >> Ale uśliślijmy...
    >> Piszesz "w tunelu wyszło" - wiesz to czy tak Ci się wydaje?
    >>
    >
    >
    > Na podstawie posiadanej wiedzy dedukuję, że tak właśnie powstawał
    > projekt bagażnika. Ogólna koncepcja, projekt w AutoCadzie, symulacja
    > komputerowa, poprawki projektu, testy w tunelu, poprawki projektu,
    > skierowanie do produkcji.
    > Chyba, że filmy z badań bagażników Thule w tunelu aerodynamicznym
    > powstały tylko na potrzeby reklamy. :)
    > Jak chcesz wiedzieć na 100%, to skontaktuj się z którymś z większych
    > producentów bagażników i zapytaj o proces projektowania.

    Nie spoko. Tak sobie tylko dyskutujemy.
    Jednak padają od czasu wypowiedzi, które brzmią jak pewność.

    Tam jeszcze mógł być taki przypadek, że przyszedł księgowy i powiedział,
    że macie robić ostre z przodu bo inne się słabo sprzedają ;-)))



    --
    Pozdr.
    Q
    www.elipsa.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: