eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmB2710 i GPS › Re: B2710 i GPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.gps
    References: <T...@n...atman.pl><1ua0v5irvzkj3$.yk6ef
    nqqzjy0$.dlg@40tude.net><512b0b16$0$1315$65785112@news.neostrada.pl><512e
    41d0$0$1228$65785112@news.neostrada.pl><kglp2r$6qs$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@i...localdomain><kgm7kt$laj$1@node2.news.atman.pl><m
    3obf45xa9.fsf@intrepid.localdomain><kgp3mr$gcl$1@node2.news.atman.pl><m3z
    jymyhd0.fsf@intrepid.localdomain><x...@4...n
    et> <m...@i...localdomain>
    <kgtjsb$j69$1@node1.news.atman.pl>
    <qzk05dbppmyc$.10odzi4bls7nj.dlg@40tude.net>
    <5132eef2$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5132eef2$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: B2710 i GPS
    Date: Tue, 5 Mar 2013 18:24:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 22
    Message-ID: <51362a43$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.219.14
    X-Trace: 1362504259 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 83.7.219.14:51096
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1042787 pl.rec.gps:90509
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >> Ale do latania potrzebna jest szybkosc wzgledem wiatru, a nie inna.

    >Jestes pewien, ze podczas precyzyjnego podejscia pilot koncentruje
    >sie na predkosci wzgledem wiatru, a nie lotniska?

    Bardziej niz normalnym locie - jak zwolni za bardzo wzgledem powietrza
    to przeciagnie, a margines bledu ma maly - stara sie leciec mozliwie
    wolno, a do ziemi blisko, nie ma czasu na manewry.
    Predkosc wzgledem lotniska w zasadzie jest mu niepotrzebna - no moze
    tylko do oceny dlugosci hamowania.

    Tzn mowie o predkosci podluznej - powinien podchodzic w osi pasa, co
    moze wymagac skompensowania wiatru bocznego.

    No i ... nawet nasz Tu154 mial automat utrzymujacy stala predkosc przy
    ladowaniu, wiec pilota to w zasadzie nie interesowalo.
    Stala predkosc wzgledem powietrza oczywiscie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: