eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmB2710 i GPSRe: B2710 i GPS
  • Data: 2013-03-05 18:24:18
    Temat: Re: B2710 i GPS
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >> Ale do latania potrzebna jest szybkosc wzgledem wiatru, a nie inna.

    >Jestes pewien, ze podczas precyzyjnego podejscia pilot koncentruje
    >sie na predkosci wzgledem wiatru, a nie lotniska?

    Bardziej niz normalnym locie - jak zwolni za bardzo wzgledem powietrza
    to przeciagnie, a margines bledu ma maly - stara sie leciec mozliwie
    wolno, a do ziemi blisko, nie ma czasu na manewry.
    Predkosc wzgledem lotniska w zasadzie jest mu niepotrzebna - no moze
    tylko do oceny dlugosci hamowania.

    Tzn mowie o predkosci podluznej - powinien podchodzic w osi pasa, co
    moze wymagac skompensowania wiatru bocznego.

    No i ... nawet nasz Tu154 mial automat utrzymujacy stala predkosc przy
    ladowaniu, wiec pilota to w zasadzie nie interesowalo.
    Stala predkosc wzgledem powietrza oczywiscie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: