  • Data: 2013-03-05 18:36:13
    Temat: Re: B2710 i GPS
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    >Na obudowanie lotniska kominami z każdej strony pasa zapewne
    >zgody nie ma, ale w ogóle nie zdołasz powstrzymać rozbudowy
    >okolicy lotniska. A ta rozbudowa może różnie wpływać na
    >korzystanie z lotniska.

    Nie wiem jak na swiecie, ale u nas sa i plany zagospodarowania
    przestrzennego, i warunki zabudowy, i pozwolenia na budowy.

    Ktore w praktyce dzialaja tak
    http://kontakt24.tvn24.pl/temat,ujarzmili-dzwig-samo
    loty-moga-latac,20878.html?categoryId=496

    No i jeszcze jest kwestia ludzi ktorzy by chcieli zamieszkac na
    podejsciu - choc tu akurat na calym swiecie jest normalnie - najpierw
    sie kupuje tania dzialke, a potem domaga zamkniecia lotniska :-)

    J.