  • Data: 2022-11-16 22:36:36
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 16 listopada 2022 o 18:59:08 UTC+1 sirapacz napisał(a):

    > mi aliexpress zwrocił już za 2 zamówienia a trzecie jest anulowane i
    > procesowany zwrot
    >
    > zostawiasz sobie jakieś małe ilosci na próbę czy nie ryzykujesz?
    > miałem już do ciebie dzwonić byś anulował jak się połapałem, że to
    > zapewne wałek:))))
    Zapewne wałek. Co to za wałek jak kasę oddają? A jak jestem przygotowany że to wałek
    to też wałek? W sumie to ja chcę chińczyka wyjebać bo za cenę znaczą pocztowego chce
    kupić akumulator warty kilka tysięcy. Żeby oszustwo, znaczy przejęcie czyjeś kasy bez
    wymiany jej na towar albo usługę ma to do siebie że musi być ktoś komu sie będzie
    opłacało i zrobi reklamę. Może będę miał farta, ludzie w lotto wygrywają, i przyślą
    mi sztuki nówki nie smigane żeby napisał zgodnie z prawdą co dostałem. Nie zamawiałem
    stu sztuk tylko dużo mniej. U innego chińczyka kupiłem żarówki do projektora. Tutaj
    chcieli prawie 700 złotych za sztukę. Jedna kupiłem z obudowa a druga do wymiany w
    obudowie. Za obydwie zapłaciłem 120 złotych. Z tego co oszczędziłem na żarówkach mogę
    dać się zrobić w chuja, zwłaszcza że jestem na to przygotowany.