  • Data: 2022-11-17 11:15:25
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne wałek. Co to za wałek jak kasę oddają? A jak jestem przygotowany że to
    wałek to też wałek? W sumie to ja chcę chińczyka wyjebać bo za cenę znaczą pocztowego
    chce kupić akumulator warty kilka
    tysięcy. Żeby oszustwo, znaczy przejęcie czyjeś kasy bez wymiany jej na
    towar albo usługę ma to do siebie że musi być ktoś komu sie będzie
    opłacało i zrobi reklamę. Może będę miał farta, ludzie w lotto

    tak, ale wałek i oddanie kasy = spokój
    ale przeczytałem, że ochrona kupującego w aliexpress przy takich
    sytuacjach jest iluzoryczna i zrzucają dogadanie się na kupującego i
    sprzedającego.

    > Z tego co oszczędziłem na żarówkach mogę dać się zrobić w chuja, zwłaszcza że
    jestem na to przygotowany.

    Tak ale co innego podjąć ryzyko zrobienia w wała świadomie a co innego
    wwierzyć w autentyczność - i potem zostać zwałowanym.