  • Data: 2022-11-22 17:36:54
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    Kupując żarówki za 10% ceny też miałem obawy czy aby nie wałek.

    Wałek to robią nasi sprzedawcy. Właśnie jeden chciał mnie wyruchać na
    zasilaczu do magnetronu proponując cenę 2x wyższą niż wstępnie ustalona.
    U "przyjaciół" najdroższy jaki znalazłem kosztuje 41% ceny, a zazwyczaj
    oscylują w okolicach 16-18% ceny wcześniej proponowanego - też
    chińskiego, żeby nie było. Taka to polityka pazerności bez ograniczeń u
    niego.

    Irek.N.