  • Data: 2022-11-17 14:34:15
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 17 listopada 2022 o 11:15:30 UTC+1 sirapacz napisał(a):
> [...]
    wałek to też wałek? W sumie to ja chcę chińczyka wyjebać bo za cenę znaczą pocztowego
    chce kupić akumulator warty kilka
    > tysięcy. Żeby oszustwo, znaczy przejęcie czyjeś kasy bez wymiany jej na
    > towar albo usługę ma to do siebie że musi być ktoś komu sie będzie
    > opłacało i zrobi reklamę. Może będę miał farta, ludzie w lotto
    > tak, ale wałek i oddanie kasy = spokój
    > ale przeczytałem, że ochrona kupującego w aliexpress przy takich
    > sytuacjach jest iluzoryczna i zrzucają dogadanie się na kupującego i
    > sprzedającego.
    > Tak ale co innego podjąć ryzyko zrobienia w wała świadomie a co innego
    > wwierzyć w autentyczność - i potem zostać zwałowanym.
    Kupując żarówki za 10% ceny też miałem obawy czy aby nie wałek. Jak bym kupił w
    Polsce to byłbym wyruchany bez mydła. Bo nowa lampa nie różniła się niczym od lampy
    oryginalnej. To znaczy że cwaniak w Polsce kupuje po 8 dych i sprzedaje jako oryginał
    10 razy drożej. Czasami kupuje na aliexpress i do tej pory miałem jeden przypadek że
    wieczna zapałka za chyba 2 złote nie przyszła. Nie sprawdzałem czy kasę oddali czy
    nie bo wtedy kupowałem za prawie trzy stowy i ze trzy stowy zaoszczędziłem w stosunku
    do tego jak bym kupował w Polsce. Pozyje to zobaczę czy akumulatory przyślą.