  • Data: 2021-03-22 11:51:57
    Temat: Re: Akumulator zombie (trup wrócił do żywych)
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2021 o 11:26, A S pisze:

> [...]
    a-ropy-oleju-12v-pompka-8770067255

    > Przepraszam wątkotwórcę że nie na temat.
    > Dziwny wirnik. Masz jakies spostrzeżenia jesli chodzi o pompowanie wody?
    > Czy masz tam w manualu informacje w jakim rytmie moze pracować? (Co ile
    > i na ile ją wyłączam)

    W przypadku wody, trzeba po użyciu dobrze ją osuszyć, bo po czasie w
    środku rdzewieje i użycie jej po pół roku grozi uszkodzeniem
    plastikowych zapadek (są w srodku/wymienne). Jesli używana jest raz w
    tygodniu, to nie. Co do czasu pracy, to u mnie dłużej nie pracowała jak
    30 min bo się sporo grzeje ale po ostygnięciu następne 30 min daje radę.
    Zimna woda działa tutaj częściowo jako odprowadzanie ciepła.

    W sumie do podlewania ogródka nie bardzo się to nadaje (mała wydajność).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>