  • Data: 2021-03-23 00:34:34
    Temat: Re: Akumulator zombie (trup wrócił do żywych)
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak oczyściłeś studnię po wywierceniu, żeby pompa nie łapała piachu? Czym
    > wypompowałeś tę zmieszaną z piachem wodę?

    Dopowiem. Sąsiad robił 2 studnie ale sam nawiercał rury 110mm Do tego
    miał pompę na 2'' (taka motopompa prawie strażacka) jedna mu się nie
    udała więc robił drugą...i pomyślał nagle, że sobie tego drobnego żwiru
    wyssie bo pompa potrafi a dziury w rurach srogie:) Wyssał...a ja od
    niego wziąłem ten ładny biały żwirek i posypałem na agrowłókninę przy
    kwiatach jakieś 5 taczek tego było. Ładnie wygląda...ale u niego po roku
    zapadła się ziemia koło studni :D Spory lej, jak po bombie. Tak, że
    żwiru nie wyciągamy. On ma być naturalnym filtrem, który nie jest
    zasysany przez pompę. Musisz tak wypracować szlamówką, żeby dno
    (otwarte) rury było wybrane. Samo trochę później najdzie żwirem ale nie
    za wiele. Do pompy stosujesz filtr dodatkowy (jakby co).
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>