eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator - pojemnosc › Re: Akumulator - pojemnosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumulator - pojemnosc
    References: <581f99a1$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nvoh0m$aj6$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <nvqe97$38i$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 07 Nov 2016 20:14:55 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 48
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.238.225
    X-Trace: 1478546095 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 83.28.238.225:60735
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2446
    X-Received-Body-CRC: 1389362440
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592103
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .11.2016 o 18:39 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    >> Z tym, ze wiele samochodow ma teraz mniej, nawet 13.8V.
    >>
    >> Naladuje, przynajmniej "prawie do pelna", ale wiecej czasu to zajmie.
    >> Nowsze pojazdy maja zas w komputerach jeszcze ciekawsze sterowania.
    >
    > Te wnioski to z obserwacji, czy siedzisz w branży?
    >

    Ja nie z branży ale potwierdzam powyższe. Wpadłem na to przez przypadek:
    mam w aucie starego Presidenta Herbarta z diodowym wyświetlaczem siły
    sygnału. Od czasu do czasu testuje sobie czy nadaję z odpowiednią mocą
    (powinny świecić wszystkie diody łącznie z dwoma czerwonymi). Z jakiegoś
    powodu co jakiś czas nie zapalała mi się ostatnia czerwona. Po
    kombinacjach ze strojeniem anteny, poprawą końcówek w końcu dotarło do
    mnie że wpływa na to jakiś czynnik niezależny od radia. Zmierzyłem
    napięcie w instalacji i Bingo! Napięcie zmienia się (niezależnie od
    obciążenia) od 13.8 do 14.7V.
    Kontroler ładowania musi mieć różne tryby pracy łącznie z podtrzymywaniem,
    konserwacją naładowanego akumulatora. Teraz już nie ma prostych
    regulatorów napięcia - są kontrolery dobierające napięcie zależnie od
    szeregu czynników.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: