  • Data: 2016-11-08 10:27:11
    Temat: Re: Akumulator - pojemnosc
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2016 o 10:01, J.F. pisze:

    > Drugiej fabryki akumulatorow chyba w Piastowie nie ma ... czy Sznajder
    > sprzedaje podzespoly ?

    To są rożne marki tej samej fabryki. Swoją droga oni są ... no słabi
    marketingowo. Czasy się zmieniły i "angielske" nazwy brzmią po prostu
    chińsko i taki "nordstar" miałby na pewno lepszy marketing gdyby nie był
    kojarzony z jednyu z GHW skąd akumulatorów (czyli w praktyce z Chin) a
    marka nazywała się po prostu ZPA Piastów.

    > Teraz takie czasy, ze nie dojdziesz.
    > Kupujesz opony Debica, a okazuja sie byc made in Turkey.
    > Kupujesz made in Germany, a tak naprawde in Poland.

    Niby tak. Choć w sumie pomysł, żeby akumulatory z Piastowa produkować w
    Chinach i sprzedawć podtem pod chińsko brzmącą marką jest... bez sensu;)

    > A jak sie po pierwszych klopotach kupuje nowy aku, bez sprawdzenia
    > elektryki, auta uzywa sporadycznie, to potem nie ma sie co dziwic, ze
    > pada po dwoch latach.

    Sprawdziłem i napięcie ładowania i prąd "na martwo". Były ok.

    Shrek