-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Date: Wed, 29 Sep 2010 15:33:39 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 58
Message-ID: <i7vfbo$50j$2@news.task.gda.pl>
References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl> <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-29-22.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1285767352 5139 77.115.29.22 (29 Sep 2010 13:35:52 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 13:35:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
Thunderbird/3.0.8
In-Reply-To: <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313922
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-29 11:27, J.F. pisze:
> Ten KD to co to jest - jakis przelacznik pod pedalem ze trzeba wcisnac
> do dechy i jeszcze glebiej ?
>
Ty tego nie wiesz? Nie wierzę :)
>> po kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5.
>
> Dlugo mu to zajelo.
>
Trudno, żeby po 0,5 sekundy zamknął obrotomierz :) Spokojnie, Mpowera
nie posiadam :P
>> Test 2:
>> Rozpędziłem się do 60km/h,
>> wrzuciłem bieg 5 (w trybie manual),
>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD.
>> Wynik: Rozpędzał się jak zółw.. Tak na oko na filmiku zajmuje mu to z
>> 7 sekund z 60 do 100 km/h.
>
> No ale zaraz - przeciez w poprzednim przykladzie po "kilku sekundach"
> redukowal do 4 .. po co, skoro,
> na 5 po 7 sekundach mamy juz 100km/h.
>
Nie redukował do 3, tylko do 3. Przeczytaj ze zrozumieniem poprzedni
przykład, który wyciąłeś. :)
> No chyba ze to wyglada tak, ze przy 60 na V silnik prawie wcale nie
> przyspiesza, po 2s mamy juz 70 i przyspieszenie lepsze, ale nadal
> kiepskie, wiec automat po kolejnych 2s wrzuca IV i po nastepnych dwoch
> ma 100km/h, noga z gazu mozna wrzucic V.
>
Ale do którego testu się odnosisz? Wszystko ładnie opisałem kolejno w
różnych testach.
>> Test 3:
>> Rozpędziłem się do ~15 km/h,
>> wrzuciłem 2 bieg (tryb manual),
>> wcisnąłem kick-down,
>> skrzynia zredukowała bieg do 1.
>>
>> Test 4:
>> Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (tryb D z wciśniętym kick-down dla
>> sprawdzenia, czy będzie skrzynka odcinała przed czerwonym polem na
>> obrotomierzu),
>> gaz w podłogę (kick-down), dupa w bok i po teście. :)
>
> No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ? :-)
>
A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy co tam
było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i prawo rzuciło, ale
delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4 zbyt mocno poszła dupa w
bok, krzywy asfalt, czyt nierówna przyczepność, czy coś, nie zagłębiam
się, czasem tak jest z tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o
tym wiesz.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 16:03 Brzezi
- 29.09.10 16:08 J.F.
- 29.09.10 16:14 Brzezi
- 29.09.10 16:57 Filip KK
- 29.09.10 16:59 Filip KK
- 29.09.10 17:03 Filip KK
- 29.09.10 17:15 Brzezi
- 29.09.10 17:19 Filip KK
- 29.09.10 17:40 Brzezi
- 29.09.10 18:11 Filip KK
- 29.09.10 18:45 Brzezi
- 29.09.10 20:23 Jurand
- 29.09.10 20:29 Lewis
- 29.09.10 21:08 Jurand
- 30.09.10 09:00 Bartek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=