eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ASB] Przyznaję rację kilku osobom.Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Date: Wed, 29 Sep 2010 15:33:39 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 58
    Message-ID: <i7vfbo$50j$2@news.task.gda.pl>
    References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl> <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-29-22.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1285767352 5139 77.115.29.22 (29 Sep 2010 13:35:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 13:35:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
    Thunderbird/3.0.8
    In-Reply-To: <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313922
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-29 11:27, J.F. pisze:

    > Ten KD to co to jest - jakis przelacznik pod pedalem ze trzeba wcisnac
    > do dechy i jeszcze glebiej ?
    >
    Ty tego nie wiesz? Nie wierzę :)

    >> po kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5.
    >
    > Dlugo mu to zajelo.
    >
    Trudno, żeby po 0,5 sekundy zamknął obrotomierz :) Spokojnie, Mpowera
    nie posiadam :P

    >> Test 2:
    >> Rozpędziłem się do 60km/h,
    >> wrzuciłem bieg 5 (w trybie manual),
    >> wcisnąłem gaz do dechy bez KD.
    >> Wynik: Rozpędzał się jak zółw.. Tak na oko na filmiku zajmuje mu to z
    >> 7 sekund z 60 do 100 km/h.
    >
    > No ale zaraz - przeciez w poprzednim przykladzie po "kilku sekundach"
    > redukowal do 4 .. po co, skoro,
    > na 5 po 7 sekundach mamy juz 100km/h.
    >
    Nie redukował do 3, tylko do 3. Przeczytaj ze zrozumieniem poprzedni
    przykład, który wyciąłeś. :)

    > No chyba ze to wyglada tak, ze przy 60 na V silnik prawie wcale nie
    > przyspiesza, po 2s mamy juz 70 i przyspieszenie lepsze, ale nadal
    > kiepskie, wiec automat po kolejnych 2s wrzuca IV i po nastepnych dwoch
    > ma 100km/h, noga z gazu mozna wrzucic V.
    >
    Ale do którego testu się odnosisz? Wszystko ładnie opisałem kolejno w
    różnych testach.

    >> Test 3:
    >> Rozpędziłem się do ~15 km/h,
    >> wrzuciłem 2 bieg (tryb manual),
    >> wcisnąłem kick-down,
    >> skrzynia zredukowała bieg do 1.
    >>
    >> Test 4:
    >> Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (tryb D z wciśniętym kick-down dla
    >> sprawdzenia, czy będzie skrzynka odcinała przed czerwonym polem na
    >> obrotomierzu),
    >> gaz w podłogę (kick-down), dupa w bok i po teście. :)
    >
    > No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ? :-)
    >
    A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy co tam
    było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i prawo rzuciło, ale
    delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4 zbyt mocno poszła dupa w
    bok, krzywy asfalt, czyt nierówna przyczepność, czy coś, nie zagłębiam
    się, czasem tak jest z tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o
    tym wiesz.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: