eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ASB] Przyznaję rację kilku osobom.Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
  • Data: 2010-09-29 17:40:02
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    śro, 29 wrz 2010 o 17:19 GMT, Filip KK napisał(a):

    >>> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
    >>
    >> Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
    >> jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
    >> Opony byly mialy szerokosc 235
    >>
    > No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I
    > takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.

    Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
    ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar

    >>>> To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
    >>>> zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
    >>>> przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh
    >>>>
    >>> Mój się rozpędza do około 50 na jedynce.
    >>
    >> Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
    >> do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
    >>
    > Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie
    > lubię wiertarek.

    Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
    przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
    na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)

    >>> Ale ciekawe jest, że nie możesz
    >>> zmielić opon... A jakiej masz szerokości?
    >>
    >> Szerokosc opon 245, ale to raczej tez kwestia malego przelozenia biegow, 1
    >> do 80, 2 do 130, 3 chyba do 180 czy 200.
    >>
    > To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę na
    > wyłączonych systemach?

    Widocznie nie :) naped na tyl tez robi swoje, gdyby byl FWD to byloby duzo
    latwiej, ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozenia
    biegow mimo duzej mocy nie da sie zerwac przyczepnosci na suchym asfalcie


    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: