  • Data: 2010-09-29 18:11:20
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-29 17:40, Brzezi pisze:

    > Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
    > ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar

    A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
    replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
    Mpowera. Bezsens.
    Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)

    > Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
    > przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
    > na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)

    Każda benzyna to wiertarka :P

    > Widocznie nie :) naped na tyl tez robi swoje, gdyby byl FWD to byloby duzo
    > latwiej,

    Proszę Cię, nawet nie probuj używać słow na F. :D

    > ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozenia
    > biegow mimo duzej mocy nie da sie zerwac przyczepnosci na suchym asfalcie

    Uuu.. No to faktycznie, ciężki smok na szerokich laczkach...

    Pozdrawiam :)