  • Data: 2010-09-29 16:08:15
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w
    > Ty tego nie wiesz? Nie wierzę :)

    Co samochod to przeciez inaczej moze byc, elektronika ma
    nieograniczone mozliwosci, a jeszcze jakies przyciski sport,
    overdrive itp :-)

    > Nie redukował do 3, tylko do 3. Przeczytaj ze zrozumieniem
    > poprzedni przykład, który wyciąłeś. :)

    W poprzednim przykladzie nic nie pisales o trojce :-)
    wiec zalozyzem ze sie kilka sekund meczyl na piatce.

    > A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy
    > co tam było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i
    > prawo rzuciło, ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4
    > zbyt mocno poszła dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna
    > przyczepność, czy coś, nie zagłębiam się, czasem tak jest z
    > tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o tym wiesz.

    Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
    asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)

    J.