  • Data: 2010-09-29 18:45:37
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    śro, 29 wrz 2010 o 18:11 GMT, Filip KK napisał(a):

    > A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
    > replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
    > Mpowera. Bezsens.

    Ale to sa na prawde kosmetyczne zmiany wizualne, tylko inny zderzak przedni
    i tylni, listwy, w srodku rzeczywiscie ladnie, bo ma aluminiowe
    wykonczenie, i fajna kierownica, felgi 17", stylistycznie na tym sie
    konczy, do tego ma obnizone i utwardzone zawieszenie, to na prawde super
    sie prowadzi, duzy plus, poza tym nikt, przynajmniej nie ja, nie zamierzam
    sie upodabniac do Mpower

    > Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)

    Opony z przodu i z tylu sa identyczne

    > Każda benzyna to wiertarka :P

    7-9krpm, to owszem wiertarka, ale nie nazwalbym tak 5l V8

    Pozdrawiam
    Brzezi