    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 5G
    Date: Thu, 21 Sep 2023 13:09:50 +0200
    <5...@h...invalid>
    <ue1tcv$3s38$1@news.icm.edu.pl>
    <3...@h...invalid>
    <1hkw2vqzgvly8.shkka5w2rj8y$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@h...invalid>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Aż zajrzałem do protokołu i nagrań. W protokole jest, że świadek rozpoznał
    > swój głos, ale na nagraniach nic takiego nie padło. Wynika to tylko z
    > kontekstu.
    >
    > - Czy odbywał pan rozmowy telefoniczne z tu obecnym panem Arnoldem Ziffel?
    > - Nie, rozmawiałem z nim ile, z sześć, siedem lat temu
    > - Przez telefon? Czy rozmawiał pan z panem Arnoldem Ziffel przez telefon?
    > - Kiedyś żeśmy rozmawiali, ale to było bardzo dawno
    > - Ale czy w tym roku, w marcu tego roku, czy pan rozmawiał przez telefon?
    > - Nie, nie rozmawiałem
> [...]

    Z przedstawionego opisu wynika, że istotny dla sprawy był fakt, czy
    świadek rozmawiał w marcu, czy nie. Nie wiem, na jakiej podstawie
    udało się ustalić czas nagrania, ale zakładam, że w rozmowie mogły
    paść jakieś daty. W sprawie istotności treści samego nagrania nie
    można się wypowiedzieć (ale nie znam przypraw z tego grilla).

    Jarek

    --
    Wrażliwym jest jak membrana
    Zatem wieczór i z rana