  • Data: 2023-09-29 04:05:24
    Temat: Re: 5G
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:

    > zgadza sie, googlowo elegancko poblokowane. Ale:
    > jest skuteczna app na androidy, ktora to obchodzi --> SKVALEX, platna, ale
    > warto, bo imo nagrywa w bdb jakosci obie strony;

    Odpaliłem na telefonie mamy, skonfigurowałem to co aplikacja kazała
    skonfigurować. Rozmowy ze mną nagrywa dwustronnie, z jej koleżanką tylko
    jednostronnie (tylko głos mamy). Powtarzalne. Ciekawe od czego to zależy.
    Ma jeszcze sprawdzić z innymi osobami.

    Niedługo skończy się trial, jakby się udało rozwiązać ten problem to bym
    kupił licencję. Chyba że mają jakiś support lub community, gdzie można
    opisać problem? Widzę na stronie Client Area, ale nie wiem co tam jest
    (wymaga logowania).

    --
    Trzy lwy spotkały się na pustyni. Pierwszy jęcząc mówi:
    - Zjadłem Amerykanina z wrzodem żołądka i od wczoraj jestem chory.