  • Data: 2023-09-12 16:16:31
    Temat: Re: 5G
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Większy problem mam z bateriami do nich - tzn. te do 6320i jakoś lepiej sobie
    radzą,

    Podobnie miałem z Nokią 3330. Bateria BlueStar spuchła po niecałym roku.
    Teraz zamówiłem jakąś inną, zobaczymy.

    > Ale pomijając zboczeńców, "normalni" od wprowadzenia LTE wymienili już
    > telefon min. 2 razy, więc i oni mają z pakietowym gadaniem i ich dzieci
    > również.

    No nie wiem. Raczej gadżeciarze. Normalni ludzie używają sprzętu tak długo
    jak wystarcza do ich potrzeb.

    Ja zresztą też wymieniłbym telefon, ale nowe są niesprawne (telefon, który
    nie umożliwia automatycznego nagrywania rozmów, jest dla mnie niesprawny).
    Od Nokii tego nie oczekuję, ale od smartfona już tak.

    Oczywiście mogę zrootować... i pożegnać się z aplikacją bankową na
    przykład.

    Do dupy.

    > Tylko pewnie "jakoś marnie działa internet jak gadam" ;>

    To z SDI tak było :)

    --
    Przylatuje mucha do WC Donald's i mówi:
    - Kupę proszę.