  • Data: 2023-09-12 16:20:05
    Temat: Re: 5G
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Ale którym?

    Nie pamiętam. Pamiętałem jak się wczytywałem, ale to było już jakiś czas
    temu.

    > Przecież można na stacjach wyłączyć używanie akurat jednego pasma.

    Ale oni nie chcą wyłączać, bo im bardziej zależy na lepszym 4G niż na
    utrzymywaniu 3G.

    > Lub ew. przekazać to jedno "kłócące" pasmo do 4G i zostawić 3G na
    > innych. Ale w sumie im się nie dziwię, że wyłączyli 3G w ogóle, po co
    > utrzymywać stacje, z których nikt nie korzysta - tzn. ja bym korzystał -
    > a które pewnie i tak właśnie kończyły resurs.

    Nie wiem czy nikt nie korzystał. No ale przeciętny smartfon to już dawno
    minimum 4G, a to jest przecież większość telefonów. 2G zostawili ze
    względu na telemetrię i różne inne dziwne urządzenia.

    --
    Od kiedy moja dziewczyna jest w ciąży, wiele rzeczy się zmieniło.
    Np. moje imię, nazwisko, adres i numer telefonu.