  • Data: 2014-02-14 00:03:22
    Temat: Radio fm w samochodzie samo się przestraja...?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od jakiegoś czasu zauważyłem, że radio w samochodzie podczas
    słuchania zaczyna odbierać na krótką chwilę (50-100ms) inną stację,
    po czym "wraca" do odtwarzania bieżącej stacji. Dziwny efekt,
    wystepuje podczas jazdy i postoju. Podczas tego chwilowego
    "przestrojenia" nie zmienia się wyświetlana częstotliwość na panelu.
    Czy to moje radio świruje czy lokalny nadajnik? Podobno współczesne
    nadajniki fm nadają "na raz" kilka stacji/częstotliwości stąd czy
    możliwe aby coś się im "przetestowiało" na chwilę?

    --
    Marek