  • Data: 2012-02-21 00:48:45
    Temat: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Za Czorta nie mogę namierzyć tego tranzystora w PL. Nawet w ELFIE tego nie
    mają. Owszem, mają.., ale tylko komplementarny FMMT494. PCB pod prototym mam
    gotowe, więc nie chcę robić "rewolucji" na płytce. Zamieników też nie udaje mi
    się wygooglać. Obudowa: SOT-23. Pdf:

    http://www.diodes.com/datasheets/FMMT551.pdf

    Potrzebuję na prototypienie 10 szt. Jak macie jakiś namiar na zakup w PL, to
    proszę o pomoc. Jeżeli ktoś z grupowiczów posiada i mu zbywa, chętnie odkupię
    10 szt. pod prototyp. Jak zadziała, to później będę się martwił co dalej pod
    produkcję.

    MH