  • 1. Data: 2012-02-21 00:48:45
    Temat: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Za Czorta nie mogę namierzyć tego tranzystora w PL. Nawet w ELFIE tego nie
    mają. Owszem, mają.., ale tylko komplementarny FMMT494. PCB pod prototym mam
    gotowe, więc nie chcę robić "rewolucji" na płytce. Zamieników też nie udaje mi
    się wygooglać. Obudowa: SOT-23. Pdf:

    http://www.diodes.com/datasheets/FMMT551.pdf

    Potrzebuję na prototypienie 10 szt. Jak macie jakiś namiar na zakup w PL, to
    proszę o pomoc. Jeżeli ktoś z grupowiczów posiada i mu zbywa, chętnie odkupię
    10 szt. pod prototyp. Jak zadziała, to później będę się martwił co dalej pod
    produkcję.

    MH

  • 2. Data: 2012-02-21 00:57:07
    Temat: Re: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MH,

    Tuesday, February 21, 2012, 1:48:45 AM, you wrote:

> [...]
    > 10 szt. pod prototyp. Jak zadziała, to później będę się martwił co dalej pod

    BC856?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-02-21 01:58:23
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > BC856?

    ==========

    Niestety nie !!

    BC856 - Ic=100mA
    FMMT551 - Ic=1A

    Nie mniej, dzięki za zainteresowanie tematem.

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 4. Data: 2012-02-21 07:52:34
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Czy tam potrzebny jest aż Ic = 1A?
    Może 0,5A wystarczy - BC807.
    albo
    BCX42 0,8A

    A jeśli 1A to w większej obudowie bez trudu znajdziesz.

    A ten którego szukasz można chyba kupić tutaj:
    http://parts.digikey.com/1/parts/1005474-trans-pnp-6
    0v-1a-med-pwr-sot23-3-fmmt551ta.html

    --
    Pozdr
    EM

  • 5. Data: 2012-02-21 08:49:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MH,

    Tuesday, February 21, 2012, 2:58:23 AM, you wrote:

    > Niestety nie !!

    Ale po co te wrzaski?

    > BC856 - Ic=100mA
    > FMMT551 - Ic=1A