    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play - popełniłem fatalny i głupi błąd.... da się odkręcić?
    Date: Tue, 20 Oct 2009 17:12:10 +0200

    Chciałem założyć konto na Play24 ( na stronie www ) podczas rejestracji
    głupio pomyliłem się przy wpisywaniu adresu e-mail ( zrobiłem literówkę
    w nazwie domeny ) ale numer telefonu zweryfikowałem poprawnie.
    Oczywiście nie mogę skończyć procesu rejestracji, bo wiadomość
    weryfikująca nie przychodzi na adres, którego nie ma.

    Oczywiście wpadłem na pomysł, żeby rozpocząć cały proces od nowa( z
    prawidłowo wpisanym adresem ), ale jak dochodzi do podania numeru
    telefonu to system radośnie na czerwono krzyczy, że numer należy do
    innego użytkownika.

    Zadzwoniłem na party line w Play(żeby mi to wyresetowali ), ale nie chcą
    ze mną gadać, dopóki nie pójdę do salonu Play i nie zarejestruję karty(
    mówią mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

    Wyresetują to za jakiś czas sami(jeśli tak to jaki?) i będę mógł
    rozpocząć rejestrację od nowa, czy iść po następny Play Fresh za 5zł?
    Konta jeszcze nie doładowałem dzięki Bogu.

    Taki głupi błąd... aż mi wstyd, to pierwszy tak kretyński błąd w moim
    życiu:(
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |