    From: skodzia <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
    Date: Mon, 15 Apr 2013 20:45:24 +0200

    Witam,

    Byłam dziś wymienić opony. I potem powiedzieli mi mniej więcej tak
    (przepraszam z góry za lamerski tekst, ale nie notowałam na bieżąco;)
    mam nadzieję, że da się zrozumieć):
    ktoś, kto poprzednio to robił, to jedną śrubę w lewym przednim kole
    wepchnął jakoś tak na siłę, że była wygięta, i teraz jak ją wyjęli,
    to już nie da sie włożyc spowrotem, bo z tarczą w tym miejscu
    coś nie tak - że gwint uszkodzony, czy jakoś tak, nie pamiętam jak to
    powiedzieli. Zrozumiałam, że z tą tarczą coś by trzeba wpierw zrobić
    (chyba nie że wymienić, ale nie pamiętam czasownika:P). Ostatecznie
    powiedzieli, że kompletnie mam się tym nie przejmować i bez problemu
    mogę sobie jeździć na tych 4 śrubach z 5, i że kiedyś tam przy okazji
    czegoś innego mogę to sobie zrobić. Czy to prawda, że tak można
    jeździć? Bez jednej śruby? Auto to skoda fabia combi.

    Planuję to załatwić przy okazji przeglądu - ale ten mam dopiero za
    rok.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.