  • Data: 2013-04-15 21:12:42
    Temat: Re: Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** skodzia pisze tak:

    > wepchnął jakoś tak na siłę, że była wygięta, i teraz jak ją
    > wyjęli, to już nie da sie włożyc spowrotem, bo z tarczą w tym
    > miejscu coś nie tak - że gwint uszkodzony

    W tarczy hamulcowej są dziury nieco większe od śrub. Śruby przechodzą
    luźno przez tarcze hamulcową i wkręcone są dopiero w piastę.

    Czyli piasta jest częścią, która trzeba wymienić.

    http://www.briskoda.net/forums/topic/205664-changing
    -brake-padscalipers-tech-drawings/

    > Ostatecznie powiedzieli, że kompletnie mam się tym nie przejmować
    > i bez problemu mogę sobie jeździć na tych 4 śrubach z 5, i że
    > kiedyś tam przy okazji czegoś innego mogę to sobie zrobić.

    my tu nie popieramy druciarstwa ;)

    po co odwlekać jak i tak trzeba to zrobić

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87