  • Data: 2015-06-16 19:19:45
    Temat: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak> szukaj wiadomości tego autora

    Dopuściłem się dziś czynu niegodnego.
    Mianowicie rozebrałem oryginalną, świeżo kupioną za nie małe pieniądze
    baterię Nikona.
    Dlaczego to zrobiłem pomińmy, w każdym razie cel został osiągnięty.
    Bateria jedyna w swoim rodzaju EN-EL22 do aparatu Nikon 1 J4 i żadnego
    innego.
    Być może jeszcze do J3.

    Po potraktowaniu baterii papierem ściernym (chciałem ją odchudzić, ale się
    nie udało :)
    i oberwaniu resztek plastiku oczom moim ukazał się napis ... Panasonic.

    Na obudowie baterii było :
    MADE IN CHINA
    NIKON CORP., JAPAN

    ASZ