    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Eagle -> Specctra -> Eagle
    Date: Sun, 26 Dec 2010 12:50:31 +0100

    Witam.

    Mam dostęp do specctry przez jakiś czas i chciałem sobie część rzeczy z
    eagle przerutować żeby zobaczyć efekty.

    Wstępnie się udało.

    A więc tak:

    a) Robimy płytkę w Eagle.

    b) Odpalamy w module PCB ten skrypt:

    http://www.freerouting.net/download/brd_to_dsn.ulp

    (przy okazji FreeRoute jest lepszy od autoroutera z Eagle, ale nie tak
    dobry jak Specctra)

    c) Z wynikowego pliku usuwamy linijki "(boundary ...)"

    d) wczytujemy do specctry

    e) routujemy

    f) zapisujemy plik *.ses

    I tutaj jest maly problem. Plik ses pozwala zautomatyzować w eagle
    proces routowania, ale nie da się wczytac wprost. FreeRoute radzi sobie
    tak, że wewnątrz konwertuje ściezki do skryptu Eagle który "ręcznie"
    routuje każdą ściezkę.

    Nie potrafie znaleźć konwertera SES->Eagle. Czy ktos taki widział?
    Struktura SES i skrypt Eagle są tak podobne, ze prawdopodobnie da się
    łatwo napisać konwerter, ale zanim to zrobie wole zapytac czy ktoś to
    zrobił...