  • Data: 2011-11-29 18:59:21
    Temat: wymiana telefonu
    Od: robiq <r...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Operator poinformował mnie, że gdy telefon 3 razy był w naprawie i
    usterka nadal występuje, można ubiegać się o wymianę. Czy o wymianę mam
    zwrócić się do operatora telefonii komórkowej i dopiero on załatwia to z
    producentem telefonu? Czy może lepiej bezpośrednio uderzać do Nokii (bo
    o telefon tej firmy chodzi)? Jeśli do Nokii to dokąd, do centrali Nokia
    Polska w Warszawie, czy może do autoryzowanego serwisu? Chociaż
    autoryzowany serwis wprowadził już mnie w błąd, stwierdzając że
    naprawiać telefon mogą wiele razy, przez cały okres obowiązywania
    gwarancji, więc tu chyba nie ma sensu się udawać.

    Pozdrowienia
    Robiq