  • 31. Data: 2009-05-08 10:57:28
    Temat: Re: (foto) sezon ślubny rozpoczęty ;)
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Nie trzeba być wielkim filozofem, żeby do tego dojść. Czy jak ustawisz
    > gości w rządku, to łatwo rozpoznasz pana młodego? Nie rzuca się w oczy na
    > tle innych młodych mężczyzn, co? A pannę młodą? Na pierwszy rzut oka. ;)

    mysle, ze to troche nie o to chodzi ;)

    Roger

  • 32. Data: 2009-05-08 11:02:54
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > no ale to ja...
    > a ja nie jestem klientem...

    klient zazwyczaj nie wie, ze mozna inaczej

    Roger

  • 33. Data: 2009-05-08 11:08:45
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Niedźwiedź - jeśli w jednym wątku masz dwa argumenty za mała GO i za
    > szeroko... to ja bym już odpuścił pokazywanie tutaj zdjęć... serio...
    > ale ja to ja....
    > edukować można młode umysły - pary młode - starych wyjadaczy ISO 400, f8
    > nie da się zreformować ;>

    tak, zdecydowanie lepiej pokazywac zdjecia na jakims TWA np. u Ciebie ?
    O gustach sie nie dyskutuje jednym sie podoba innym moze nie np. ja Twierdze
    ze Niedzwiedz mial zdecydowanie lepsze rozdania i ten reportaz mu zaniza
    poziom troche. Ale i tak jest dobry. Zdrowa krytyka jest zawsze dobra
    sam sie o tym przekonalem niedawno. No ale jak zauwazyles w swoim
    stylu tutaj sami: "wyjadacze ISO 400, f8" obojetne czy uzsmieszkiem czy
    bez tego brzmi to zlekka gornolotnie.

    Roger

  • 34. Data: 2009-05-08 11:24:47
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    > ja z kolei mysle, ze to taka Twoj trade mark. Widac, ze lubisz to co
    > robisz i masz na to swoj pomysl. Byc moze, a nawet na pewno znajdziesz
    > nasladowcow. Generalnie rób swoje - ludziom sie to podoba - w sensie
    > klientom - a to chyba o to chodzi.

    musi sie mi podobać :) klient ma u mnie trzecie miejsce w podobaniu sie :)

    Niedzwiedz
    www.mariuszspruch.blogspot.com

  • 35. Data: 2009-05-08 11:25:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > mysle, ze to troche nie o to chodzi ;)

    To nie o to chodzi, ale to jest jednym z wyrazów TEGO, albo o zupełnie
    czym innym myślimy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 36. Data: 2009-05-08 11:59:17
    Od: TigerStyle <t...@g...com>

    On 7 May, 22:39, Niedzwiedz <n...@g...pl> wrote:
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/
    >
    > pozdrawiam
    > Niedzwiedzwww.mariuszspruch.pl

    Przede wszystkim to strona jest zchrzaniona i otwiera sie wielokrotnie
    w nieskoczonosc, wywalajac przegladarke IE w moim przypadku.

  • 37. Data: 2009-05-08 12:22:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Niedzwiedz pisze:
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    O ile same pomysły, ujęcia itd. dosyć mi się podobają, a szeroki kąt
    nie razi tak jak kolegów (może poza niektórymi zniekształceniami
    np. twarzy), to mam faktycznie spore zastrzeżenia co do tych cz.b
    - płaskie jakieś, bez siły, nawet te które są niby kontrastowe...
    najlepsze pod tym względem jest to z okularami.

  • 38. Data: 2009-05-08 12:25:45
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > tak, zdecydowanie lepiej pokazywac zdjecia na jakims TWA np. u Ciebie
    > ?

    nie wiem co to jest "na jakimś TWA np. u Ciebie"
    ani nie mam żadnego TWA Niedźwiedzia, ani do żadnego TWA Niedźwiedzia nie
    należę, ani Niedźwiedź nie ma TWA - chyba że duet K.C. i A.T
    o innych mi nie wiadomo... o ile można to nazwać TWA i podpada to pod tą
    definicję...

> [...]
    > Twierdze ze Niedzwiedz mial zdecydowanie lepsze rozdania i ten
    > reportaz mu zaniza poziom troche. Ale i tak jest dobry. Zdrowa

    o ile jest zdrowa...
    krytyka na zasadzie - za mała GO i za szeroko... to nie jest krytyka

    żeby móc wystąpić w roli krytyka trzeba mieć jakiś zasób wiedzy - nie
    technicznej - tylko fotograficznej..
    trzeba obejrzeć te 100.000 zdjęć, trzeba zrozumieć daną dziedzinę
    fotografii, warunki, poznać możliwości

    polish wedding o którym pisze Niedźwiedź (czyli M-2, M-3) to typowe
    warunki - ciasno, boazeria, meblościanka PRL
    tutaj nie ma czasu na powtórki - fotografuje się akcje, wciąż,
    nieustatnnie - potem wysłuskuje się jedynie emocje
    jak chcesz prosto, dobrze oświetlone - idziesz do pana Marchewki czy jak mu
    tam
    on nie deformuje głów... on nie ma szaro-burych barw...

    > sam sie o tym przekonalem niedawno. No ale jak zauwazyles w swoim
    > stylu tutaj sami: "wyjadacze ISO 400, f8" obojetne czy uzsmieszkiem
    > czy bez tego brzmi to zlekka gornolotnie.

    wiesz... na tej grupie o wartościach fotograficznych dyskusja jest dość
    kiepska
    można o sprzęcie, o hot-pixelach, o aberracjachszumofonu - ale nie o
    zdjęciach...
    tutaj musi być ostro, bez szumu i kolorowo...

    te zdjęcia należy odbierać emocjami...
    a wybacz - ale większość czytelników tej grupy (o czym przekonałem się
    wielokrotnie) to informatycy z cyfrówkami
    (większość - nie wszyscy...) dla których emocje - to coś co pojawia się po
    zrobieniu kolejnego testu na BF/FF

    --
    pozdrawiam

  • 39. Data: 2009-05-08 12:27:49
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Niedzwiedz pisze:

    > musi sie mi podobać :) klient ma u mnie trzecie miejsce w podobaniu sie :)

    no i gratuluje i "zazdraszczam" :D
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 40. Data: 2009-05-08 12:40:09
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    Hej

    > (większość - nie wszyscy...) dla których emocje - to coś co pojawia się
    > po zrobieniu kolejnego testu na BF/FF

    Dobrze powiedziane :)))

    --
    Pozdro