  • 1. Data: 2009-05-07 16:41:39
    Temat: policja....cd
    Od: conik <c...@i...pl>

    http://digifoto.pl/p/
    zapraszam do rzucenia okiem

  • 2. Data: 2009-05-07 20:33:48
    Temat: Re: policja....cd
    Od: "Krzysztof T" <k...@p...onet.pl>

    conik wrote:
    > http://digifoto.pl/p/
    > zapraszam do rzucenia okiem

    warto rzucić okiem :)

    Krzysztof T

  • 3. Data: 2009-05-08 05:33:00
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 7 May 2009 22:33:48 +0200, Krzysztof T napisał(a):

    > warto rzucić okiem :)

    Faktycznie!
    Piotr

  • 4. Data: 2009-05-08 16:58:25
    Od: pwz <g...@d...pl>

    conik pisze:
    > http://digifoto.pl/p/
    > zapraszam do rzucenia okiem

    Bardzo fajne.
    Z nieco innej beczki: zawsze mnie zastanawiało, w jaki sposób uzyskać
    ten efekt kolorystyczny? No bo widzę winietę. OK. Ale widzę też, że
    zdjęcie jest jakby w sepii. Ale nie jest, bo inne kolory też są. Ale
    takie właśnie "sepiowe"... Stare, ale nowe (nie potrafię inaczej
    nazwać). Niektóre fotografi aż proszą się o takie właśnie potraktowanie,
    a mnie nie chce wychodzić i już :-( Kombinowałem z różnymi filtrami w
    PS, ale nie chce wychodzić. A taki fajny efekt staro-nowego,
    sepio-kolorowego... Hm... Jak to zrobić? Jeżeli to jakaś straszna
    tajemnica, to poproszę choćby o małą podpowiedź na priv... Nie zajmuję
    się zarobkowo fotografią i nikomu tajemnicy nie zdradzę. Słowo.
    Podpowiesz? Albo ktoś z BiSwK?
    pwz

  • 5. Data: 2009-05-08 18:50:02
    Od: conik <c...@i...pl>

    pwz pisze:

> [...]
    > tajemnica, to poproszę choćby o małą podpowiedź na priv... Nie zajmuję
    > się zarobkowo fotografią i nikomu tajemnicy nie zdradzę. Słowo.

    generalnie wszystko na poziomie wywolywania w ACR lub Lightroomie
    mocno pojechany Fill Light z podbitymi czerniami a do tego Clarity i
    Vibrance oraz desaturacja na poziomie 80-90% + mocna korekta winiety na plus