  • 41. Data: 2009-05-08 12:45:32
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: John Smith <u...@e...net>

    zkruk [Lodz] napisał(a):
    > żeby móc wystąpić w roli krytyka trzeba mieć jakiś zasób wiedzy - nie
    > technicznej - tylko fotograficznej..

    Jasne, ale.
    Nie ma sensu dyskutować o niuansach jeśli technika przesłania (czasem)
    choćby i najlepsze pomysły. Jeśli pierwszym co się rzuca w oczy to
    użycie obiektywu 17mm (zgadłem, bo w EXIFie nie było), to niedobrze.
    Sprzęt powinien być niewidoczny, przesroczysty, wtedy dopiero zaczynamy
    mówić o sztuce. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że w branży ślubnej
    niekoniecznie sztuka się liczy, lecz efekt jaki zdjęcia wywołują na
    młodych i rodzicach, ale to grozi efekciarstwem i niestety trochę to
    widać w tej akurat sesji Niedźwiedzia. Skądinąd wiem, że potrafi dużo
    więcej, niż tylko epatować przerysowaniami perspektywy.

    --
    Mirek

  • 42. Data: 2009-05-08 12:54:33
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Niedzwiedz napisał(a):
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    Jeszcze jedno:
    http://www.mariuszspruch.pl/blog/2009/07052009/002.j
    pg

    Co to za "glow" przy nogach!?
    Potknięcie, czy "styl"?

    --
    Mirek

  • 43. Data: 2009-05-08 13:00:07
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    John Smith pisze:

> [...]
    > widać w tej akurat sesji Niedźwiedzia. Skądinąd wiem, że potrafi dużo
    > więcej, niż tylko epatować przerysowaniami perspektywy.

    efekciarstwem ? o to mnie zaskoczyłeś, a myślałem ze miało być surowo
    pokazane.

    na efekciarstwo mam lepsze patenty ale mi sie znudziło wklejanie gołębi :)

  • 44. Data: 2009-05-08 13:11:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Niedzwiedz napisał(a):
    > efekciarstwem ? o to mnie zaskoczyłeś, a myślałem ze miało być surowo
    > pokazane.

    No sorry, ale takie przerysowania perspektywy z UWA to dla mnie albo
    efekciarstwo ("oh, ależ te fotki dynamiczne!"), albo braki w technice
    ("oh, to Karol ma wodogłowie?"). Przez sympatię (ktoś powie TWA :-) )
    wolałem mówić o efekciarstwie :-)

    > na efekciarstwo mam lepsze patenty ale mi sie znudziło wklejanie gołębi :)

    Moja gradacja:
    1. Ja pierdziu! :-]]]
    2. O kurcze, niezłe! :-0
    3. Ale efekciarstwo! :-(
    4. Łojeżu, ale kicz! :-/
    5. Gołębie :-)

    --
    Mirek

  • 45. Data: 2009-05-08 13:24:40
    Od: John Smith <u...@e...net>

    John Smith napisał(a):
    > Moja gradacja:
    > 1. Ja pierdziu! :-]]]

    "Jak on/ona to zrobił/a? Ma oko."

    > 2. O kurcze, niezłe! :-0

    "Fajne, że też sam nie wpadłem, żeby tak robić. Przyda się."

    > 3. Ale efekciarstwo! :-(

    "No wiem, że to działa, ale ileż można tak robić?"

    > 4. Łojeżu, ale kicz! :-/

    "Fuj"

    > 5. Gołębie :-)

    "Fuj, fuj"

    --
    Mirek

  • 46. Data: 2009-05-08 13:39:31
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    John Smith pisze:

    > Jeszcze jedno:
    > http://www.mariuszspruch.pl/blog/2009/07052009/002.j
    pg

    > Co to za "glow" przy nogach!?
    > Potknięcie, czy "styl"?

    jak to mawial moj dziadzio "taka karma" :)

  • 47. Data: 2009-05-08 13:44:45
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Niedzwiedz napisał(a):

    pg

    > jak to mawial moj dziadzio "taka karma" :)

    Chyba dla tych gołębi? ;-)

    --
    Mirek

  • 48. Data: 2009-05-08 13:45:58
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Przede wszystkim to strona jest zchrzaniona i otwiera sie wielokrotnie
    w nieskoczonosc, wywalajac przegladarke IE w moim przypadku.
    ___

    nie uzywac IE najlepiej....
    to scierwo. Nie raz mialem problemy gdzie w kazdej innej
    przegladarce jakie znam strona sie wyswietlala dobrze ale
    nie w wynalazku M$ IE

    Roger

  • 49. Data: 2009-05-08 13:49:14
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    > Chyba dla tych gołębi? ;-)

    nie to chyba ta jakaś hinduska wersja :)

    BTW glow to fajna rzecz i mozna spotkac w fotach wielu uznanych
    fotografow :) wiec mnie nie razi w oczy .

    dobrze ze nie dalem tych poruszonych celowo była by jatka :)

  • 50. Data: 2009-05-08 13:58:52
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Niedzwiedz napisał(a):
    > BTW glow to fajna rzecz i mozna spotkac w fotach wielu uznanych
    > fotografow :) wiec mnie nie razi w oczy .

    Wiem, że to częste, ale trochę pachnie chamskim HDR-em, można to było
    subtelniej zrobić. Lokalne zwiększenie kontrastu OK, ale w takich
    granicach, żebym sobie nie zdawał sprawy, że było użyte (działa, a
    nie wiem).

    > dobrze ze nie dalem tych poruszonych celowo była by jatka :)

    A poruszenia akurat coraz bardziej lubię, zwłaszcza takie na wpół
    czytelne, chyba że całkiem w impresję popłynąłeś :-)

    --
    Mirek